Coca-Cola lansează primul spot pentru Super Bowl 2013

Astfel, Coca-Cola și Wieden+Kennedy au realizat o campanie ludică ce reunește un grup de dansatoare, unul de motocicliști, un altul de cowboy și unul de beduini/călători în deșert, toți având același scop: să ajungă primii la sticla de Coca-Cola. Câștigătorii vor fi aleși de consumatori care pot vota grupul preferat pe Facebook, Twitter, Instagram și Tumblr. De asemenea, există opțiunea sabotării grupurilor concurente pe cokechase.com.

Un motiv în plus pentru a participa la joculețul lansat de Coca-Cola, îl constituie și băutura răcoritoare oferită gratuit primilor 50.000 de persoane ce se vor implica activ în acesta pe durata desfășurării Super Bowl.

Deznodământul competiției începute in spotul de mai jos va fi dezvăluit într-un clip publicitar nou, de 30 de secunde ce va fi difuzat după partida jucată pe 3 februarie 2013 la Mercedes-Benz Superdome în New Orleans.

Coca-Cola Franța readuce urșii polari în campania de anul viitor

Coca-Cola Franța a anunțat zilele trecute că în campania de anul viitor vor reapărea, după o absență de zece ani, urșii polari. Aceasta va fi alcătuită dintr-un mini film de 6 minute și trei spoturi.

Pentru a oficializa știrea, compania va difuza în seara de 6 ianuarie 2013 pe TF1 și M6 un spot de un minut prin care va lansa o invitație către site-ul oficial unde consumatorii vor putea urmări un mini film de 6 minute, regizat de Scott Free.

Campania va continua cu difuzarea pe posturile de televiziune până la sfârșitul lunii februarie a două spoturi, unul de 30 secunde și celălalt de 60 de secunde, create de McCann Barcelona. Internauții vor putea citi istoria acestei embleme pentru brand, apărută în 1922, pe un site dedicat urșilor polari și care va putea fi accesat din ianuarie până în luna martie.

De asemenea, consumatorii francezi vo putea găsi amenajate  în hipermarketuri puncte cu tematică polară ce vor susține campania Coca-Cola: igluuri, sănii, blocuri de gheață și alte accesorii polare.

Coca-Cola propune o alternativă sănătoasă la rețelele de socializare

Accesul tot mai multor oameni la Internet a contribuit la nașterea unei lumi noi, la fel de variată, complexă și interesantă ca și cea reală. Sute de milioane de website-uri potolesc setea de informații și socializare a unei omeniri dornice să comunice. Numărul uriaș de bloguri și expansiunea rețelelor de socializare denotă nevoia primară a ființei umane de se exprima și de a stabili legături cu semenii săi.

Intenetul și dispozitivele asociate acestuia au permis, așadar, oamenilor să devină tot mai conectați. Dar au, într-adevăr, o viață socială mai bună și mai împlinită? Comunică mai bine și mai eficient? Da, dar până la un punct. Dincolo de acesta intervine excesul. Faptul că tot mai mulți oameni abuzează de mediul virtual, este din ce în ce mai evident.

Tinerii sunt de nedezlipit de telefoanele lor inteligente, fie că se joacă, ascultă muzică sau urcă o poză pe Instagram. Adulții petrec ore în șir pe rețelele de socializare în detrimentul altor modalități de comunicare cu semenii lor. Această situație se reflectă în imaginea de mai jos, în muzică (“Cu ochii în celulare, calculatoare/Ne uităm tot mai mult în jos și mai puțin la soare”) și în apariția unui curent cu o denumire inspirată: dezintoxicare digitală.

În Marea Britanie, de exemplu, în urma unui sondaj efectuat de Debrett’s, 77% dintre persoanele întrebate consideră că peste 20 ani, abilitățile de socializare în societate se vor deteriora, iar 72% consideră că aceasta se va întâmpla din cauza telefoanelor mobile. În Franța, un sondaj efecuat de agenția digitală Dagobert dezvăluie că 74% din persoanele ce dispun de o conexiune la Internet la domiciliu, o folosesc zilnic, 41% se simt rău după trei zile fără net, iar 62% susțin că și-ar dori să se deconecteze.

Coca-Cola, un brand care ține la sănătatea și fericirea consumatorilor săi, susține acest curent prin lansarea dispozitivului ”Social Media Guard“.  În sprijinul acestuia din urmă, a fost creat și un cont pe YouTube unde a fost urcat filmulețul de mai jos. Acesta prezintă contextul și motivul creării dispozitivului, dar și instrucțiunile de folosire și efectele acestuia.

Pe un ton glumeț, clipul ne reamintește de o situație cât se poate de reală, menită să ne pună pe gânduri. Iar promovarea unei cure de dezintoxicare digitală e demnă de luat în considerare. Deci, like and share!  Glumesc, dar puteți alege să ieșiți diseară cu prietenii în oraș, iar telefoanele, puse pe silențios, să fie uitate acasă/la birou/în geantă etc.