Vestea că agenția Duval Guillaume s-a implicat în campania ‘That calls for a Carlsberg’, ne-a stârnit curiozitatea cu atât mai mult cu cât creativii belgieni au realizat anul trecut mai multe proiecte ce s-au bucurat de un succes uriaș.
Campaniile care i-au propulsat pe belgieni în categoria agențiilor de top (lansarea TNT sau fetele din Cartierul Roșu), s-au bazat pe o rețetă care nu a dat greș până acum, astfel că operațiunea concepută pentru Carlsberg se folosește de aceleași ingrediente: o situație aparent banală care declanșează mult suspans și neprevăzut. Toată acțiunea are loc desigur sub “privirea” vigilentă a camerelor de filmat ascunse.
Pentru campania ‘That calls for a Carlsberg’, cei de la Duval Guillaume s-au gândit să testeze relația de prietenie dintre subiecții aleși pentru operațiune. Cei care au fost de acord să sară în ajutorul amicilor aflați în încurcătură, au fost puși la încercare în diferite scenarii menite să le surprindă reacțiile emoționale și comportamentale.
Ideea este bună, însă execuția marca Duval Guillaume tinde să se repete și, în consecință, să devină previzibilă. Sperăm, ca pe viitor, creativii belgieni să se remarce prin strategii noi, pentru că știm sigur că pot mai mult.
Campanie Windows Phone 8 cu Jessica Alba și Gwen Stefani
Microsoft lansează spoturile TV din campania pentru Windows Phone 8 în timpul pauzelor publicitare aferente unor programe ce se bucură de o audiență uriașă în Statele Unite.
Cei ce vor uita la episoadul din această săptămână a serialului Modern Family, la The Voice sau Jimmy Kimmel Live, vor putea face cunoștință cu Jessica Alba, Gwen Stefani și programul de operare de pe telefoanele lor. Campania, realizată de Crispin Porter + Bogusky, cuprinde și alte spoturi în care vor apărea Andy Samberg și fundașul echipei Carolina Panthers, Cam Newton.
Clipurile publicitare cu Jessica Alba și Gwen Stefani se axează pe funcționalitate și se pare că cei ce au gândit campania, au considerat că cele două frumoase vedete vor fi suficiente pentru o campanie de succes. Dacă au avut dreptate, rămâne de văzut.
Carte Noire “Couleur Café” – o nouă dimensiune vizuală a cafelei
Carte Noire și agenția Proximity BBDO lansează “Couleur Café”, partea a doua din saga “Rețetele Carte Noire” ce și-a făcut debutul în 2011.
În urmă cu doi ani, Proximity BBDO propunea celor de la Carte Noire un format inedit care să țintească spre inimile mamelor active pe Internet: o saga alcătuită din patru filmulețe care să prezinte rețete reinterpretate. Serialul urma să facă astfel o invitație într-o călătorie gustativă în țara cafelei păstrând codurile cinematice, dragi brand-ului Carte Noire. După patru luni de la difuzare și fără nicio investiție în media, filmulețele au strâns peste un milion de vizualizări, iar după numai un an, două milioane de persoane au văzut “Rețetele Carte Noire“.
Carte Noire și agenția Proximity BBDO revin în 2013 cu partea a doua, intitulată ”Couleur Café” ce reinventează dimensiunea vizuală a cafelei. De această dată, Carte Noire joacă rolul de color block într-un serial dedicat următoarelor nuanțe: galben, roșu, roz și verde fistic.
Primul episod a fost dedicat culorii galben, iar rețeta propusă a fost spumă de mango cu caviar de cafea.
În al doilea episod, forța, vigoarea și pasiunea brută pe care le evocă roșul, sunt asociate cu intensitatea ciocolatei și a cafelei tari dintr-o prăjitură millefeuille cu zmeură.