Marca de praline de ciocolată Ferrero s-a asociat cu Taste of Christmas, cel mai mare festival de produse alimentare festive din Marea Britanie, și cu London Wine Academy cu scopul de a atrage atenția asupra campaniei pentru sărbătorile de iarnă.
Aceste asocieri fac parte dintr-o acțiune mai amplă de promovare a brand-ului, începută anul trecut odată cu lansarea campaniei ”Golden Lights“, ce va continua cu apariția de printuri noi în hebdomadare și reviste lunare sub sloganul ”Delicious in different ways“.
Campania Ferrero pentru sărbătorile de iarnă din acest an din Marea Britanie cuprinde și un concurs desfășurat pe pagina de Facebook a mărcii.
Participarea Ferrero la festivalul Taste of Christmas, care a avut loc în perioada 7-9 decembrie la sediul London ExCel, a presupus demonstrații live din partea maeștrilor cofetari ce lucrează pentru brand. Aceștia au preparat în fața vizitatorilor faimoasele praline de ciocolată Ferrero și au subliniat importanța ce trebuie acordată detaliilor pe parcursul actului de creație.
Parteneriatul cu London Wine Academy a implicat prezența unor veritabili cunoscători ai vinurilor ce au arătat participanților la festival ce vinuri complimentează perfect aromele fiecărui produs Ferrero, inclusiv bomboanele Raffaello și Ferrero Rondnoir.
Mauro De Felip, director de marketing în cadrul Ferrero UK and Ireland a declarat că participarea la Taste of Christmas a reprezentat o “oportunitate numai bună de a face ceva diferit în acest an, oferind consumatorilor ocazia de a vedea pentru prima dată în istoria de 30 ani a mărcii procesul de preparare a pralinelor Ferrero, alături de sfaturi pertinente cu privire la asocierea bomboanelor cu vinuri, un răsfăț suprem de sărbători.”
După campania de lungă durată “Ambassador“, Ferrero a demarat anul trecut una nouă, creată de agenția Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R, sub denumirea de ”Make Your Moments Golden“.
Blue Cross Blue Shield în campanie împotriva obezității
Este un fapt bine știut că una din marile probleme cu care se confruntă Statele Unite este obezitatea care a atins cote alarmante în ultimii ani. Minnesota este unul din statele în care aproape două treimi din locuitorii săi sunt supraponderali sau obezi datorită alimentației inadecvate și a lipsei de mișcare.
Aici întră în scenă asociația Blue Cross Blue Shields care a decis că trebuie luate măsuri, astfel că a lansat o campanie împotriva obezității crescânde. Campania se adresează tuturor, dar dorește să îi mobilizeze în mod special pe părinți care să devină niște modele în ce privește un stil de viață sănătos pentru copiii lor, după ce ultimele statistici arată că speranța de viață a copiilor de azi este mai mică decât a părinților lor.
Au fost create două spoturi care se concentrează pe rolul de model pe care părinții ar trebui să îl aibă față de copiii lor. Pe lângă cele două clipuri publicitare, doritorii pot găsi sfaturi utile pentru o reorientare către un regim de hrană sănătoasă pe site-ul oficial al asociației: BlueCrossMN.com.